Jag Har Landat På Den Absoluta Botten, Nu Gräver Jag Neråt.

Min ena katt, inte mördarkatten, har blivit så galet kelsjuk. Nu hoppar hon upp framför datorn och sätter sig på tangentbordet för att få lite uppmärksamhet. Knasig filur den där. Världens bästatse mammi tog med mig in till stan för lite upp piggnings fika. Det funkade. Lite i alla fall. En räkmacka sitter aldrig fel. Jag är inte riktigt lika arg/besviken/ledsen/arg/arg/arg längre. Vilket är ganska skönt. Det känar ändå inget till att vara arg på min pappa. Han tar inte åt sig.

Tog en sväng förbi Statoil på vägen hem för att inhandla lite nödvändig proviant. Djungelvrål. Livsviktigt. Som syre. Typ. Så det ska jag och mördarkatten glufsa på ikväll. Ska se om jag kan få henne att hålla gaddarna borta från mina ben. Det där med köttsår har aldrig riktigt varit min grej.

Både jag och N är helt klara för Thailand nu. Passen är fixade(...), vaxinet är taget och jag grät inte det minsta när jag tog sprutan (den där lilla panik attacken innan sprutan behöver jag kanske inte berätta om) och nu är resan altså bokad. Om vi nu orkar ta oss till Sockholm. Det vore lite kul att se Arlanda hade jag tänkt säga, men sedan så kom jag på att jag redan sett den flygplatsen. Kanske att vi kan stanna i huvudsatden lite efter hemkomst för lite shopping. Vem vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0