Jag Ser Det Snöar.

Det snöar. Jippie! Äntligen. Det är ingen riktig vinter utan snö. Jag älskar snö. Kyla och slask är hemskt, men snö. Precious, precious snow. Kan tänka mig att Sandra inte är lika glad. Hon vill inte ha snö, då det har negativ inverkan på hela hennas tävlingssäsong. Jag tävlar inte, så jag njuter utav snön. Imorgon så blir det pulkaåkning för fulla muggar. Töntigt, jag vet. Men så sjukt roligt!

Klarade inte att städa mer än hälften utav mitt rum. Lite illa, men jag orkade bara inte. Så nu är det halvstädat och äckligt. När kläderna och övrigt låg kvar på golvet såg man ju i alla fall inte hur dammigt det var. Det gör man nu. Grows.

Yeah, yeah. Lugn kväll ikväll. Har blivit ganska mycket av den varan på senaste. Film och chips med mammi. Raising Helen står på schemat. Mysig film. Typisk sådan film som är lätt att se på. Man behöver inte tänka. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0