Jag Sover.

Eller borde i alla fall göra det. Om jag nu ska orka upp imorgon till mitt beloved ridläger. Jag har faktiskt varit lite duktig idag och fixat med en tipspromenad till ungarna. Ibland är jag så kreativ. Mina luftvägar låter inte sådär jättebra, raslar ganska mycket...Men det är mysigt har jag hört. Hoppas inte att det blir värre, för ridningen drar ju igång igen imorgon. Lilla S hade dock informerat sina grupper fel och sagt att vi inte började förrän vecka 2. Så har jag riktig tur så blir det privatlektion. Yey.



Jaja. Nu måste jag tänka på refrängen. Vilket är ett hemskt uttryck som jag aldrig använder, men det dök upp i huvudet på mig. Måste bara ringa N först, så att vi kan planera pass skiten imon. Jippie. Yeah, yeah. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0