Konsten I Att Ha Kul På Någon Annans Bekostnad.

Vi tog en liten tur in till lilla Kungsbacka idag, Sandra, Grannen och jag. På ridsport roade jag och grannen oss med att se hur långt vi kunde gå innan S blev arg framför kassörskan. Det är roligt att irritera folk. Det är nog en av de få sakerna jag är bra på. Efter att G både hade pillat henne i håret och under jackan utan reaktion så gav vi upp. S lyckades hålla inne sin irritation tills det att vi steg ut ur butiken. Då kastade hon sadlarna på oss. Hon är lite läskig ibland den där S.

Idag har varit en sån grymt slapp dag. Inte för att jag på något sätt brukar vara aktiv. Men idag var extrem. Vaknade innnan S och G och satte då på en film. I hennes skor blev det. Ganska seg. Ganska förutsägbar. När filmen rullat klart och varken S eller G hade visat något tecken på liv, satte jag på ännu en film. Sleepy Hollow blev det den här gången. Ganska blodig. Men enbart det faktum att Johnny Depp var med i filmen gör den helt klart sevärd. Efterssom både S och G vaknade ganska så snart efter det att SH börjat rulla, så förstod jag inte alltför mycket utav den filmen. Han vet hur man ska göra för att förstöra filmer den där G.

Har precis raffsat ihop lite mat. Inte altför gott, men det slank ner. Har varit så slapp idag att jag glömt av att äta. Jo en hamburgare på Donken blev det i och för sig när vi var i kba. Men det är väl tveksamt om det kan kallas för mat. Nu ska jag kika lite på gossip girl, sedan blir det lite Sing Star kanske. Det var ju ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll. :)

2008-01-07 @ 19:42:58
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0