Lördag.

Jag tror att jag har fått lite skrivkramp. Sedan vårat köra Valand stängde för säsongen så har jag varit usel med mitt bloggande. Kanske är mitt liv ganska innehållsfattigt om man inte räknar med mina utgångar. Tragiskt värre. Vårat kära internet har i alla fall återhämtat sig, och nu kan jag kika på alla möjliga hemsidor. Sann lycka.



Imorgon ska jag ännu en gång utsätta mig för ett smäre självmordsförsök. Och ja, det har med Sandra att göra. Förvånad? Näe, inte jag heller. Det är nämligen clear round hoppning hos S imorgon. Och på något märkligt vänster så ska jag vara med. Jag ångrar mig. Jag har ångrat mig sedan jag tackade ja. Jag har nämligen fått en vision om hur jag flyger av lite fint redan innan första hindret. Sedan så kommer alla som är där att peka och skratta åt mig. Jag menar, jag vt ju hur det gick senast jag skulle vara med på något hos Sandra. Barbacka hoppning, bocksprång, fel hinder. Lite pinsamt. Men jag har gjort värre saker.



Idag skulle jag och Natali vara duktiga och ta oss in till Kilroy Travels. Allt var planerat, förutom den lilla detaljen att vi inte hade checkat öppettiderna. Tror du att det var öppet. Svar: NEJ. Tack Kilroy Travels. Så nu har jag ingenting planerat inför dagen. Kanske lite shopping. Var ju ett tag sedan jag köpte något nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0