Måndag.

Saker Lina har glömt att göra idag:

  • Åka in till Kilroy Travels.
  • Ringa Vallda förskolan.
  • Lämna tillbaks böckerna på biblioteket.
  • Prata med Wettergrens.
  • Ringa pappa.
  • Sluta prata om sig själv i tredje person.

Inte altför duktigt. Men det blir bara mer skit för mig att ta itu med imorgon. Grattis, du har vunnit en penna. Eller kanske en dörr, S   :)
Träningsvärken har precis börjat släppa sedan förra onsdagens dust med Volker, när det i övermorgon är dags igen. Volker, stallets största och i särklass lataste häst. Hej ingen bjudning. Tack Sandra, säger jag bara. Men jag ska inte whina för mycket. Hon var ju trots allt ganska så snäll mot mig förra terminen. Och att vara snäll är väl kanske inte det som S är bäst på. Men man får helt enkelt ta henne för den hon är. Tack och Varsegod.



Hittade min vita eyeliner nere hos min lillasyster idag. Märkligt hur mitt smink skaffar ben och springer iväg sådär. Någon annan som har det problemet? Det är väl i och för sig inte bara sminket som försvinner. Jag har en tendens till att tappa bort det mesta. Tiden också, med jämna mellanrum. Vilket kanske inte är någon jättebra egenskap, men alla har vi våra defekter. Nu har klockan runnit iväg igen. Jag borde sova vid det här laget om jag ska orka upp tidigt imorgon. Det lär ju gå sådär bra. Yeah, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0