Överlevnad.

Jag lever. Jag överlevde. Thank you Thorn. Clear Rounden gick bra. Jag höll i mig och styrde, hästen gjorde resten.

Igår var vi på Guldkompassen, Helan och jag. Den var jättemysig. Jag har ju läst de två första böckerna i triologin, men aldrig riktigt fastnat för dem. Kan bero på att jag inte förstod ens hälften av vad som stod i dem. Men filmen var lättare att hänga med i. Sedan så satt jag och S och väntade i busskuren vid Heden på att 91:an skulle komma och hämta oss. Helt plötsligt hör jag S skrika till, och då har det tydligen suttit en stor råtta bredvid oss inne i busskuren. Creepy. Det är inte ofta man ser råttor. Åtminstonde inte där jag bor. Det är antagligen något som jag ska vara tacksam för. Sedan åkte vi hem till S och kikade på Morden i Modsommer. Nice. Förrutom det att jag sov bort hela mitten på filmen. Men jag såg ju slutet i alla fall och fick veta vem mördaren var. Och det kan ju vara ett plus. Jag sov på soffan inatt. Blev ännu en gång degraderad till förmån för grannen. Tack S.    :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0