Thailand, Del 2.

Den där lugna kvällen med shopping och god mat sket sig ganska rejält. Det var tydligen Halfmoon Party som gällde på Koh Samuis strander, och det kan man ju inte missa. Så med en liten tur till både Viking och Mango som start begav vi oss sedan för att joina alla andra on the beach. Helt underbar kväll, med störtskönt folk. Vi var hemma runt klockan 7 på morgonen, vilket inte är alltför illa med tanke på att vi var hemma 9 morgonen innan. Sedan sov vi 3 hela timmar. Jag ni läste rätt. 3 timmar. Det är faktiskt ganska mycket. Klockan 3 var vi för trötta för att ´ligga kvar vid staranden så då blev det till att mopeda sig hemmåt igen. Klockan 4 somnade vi, och vid 7 i morse vaknade vi. Efter 15 timars sömn. Ganska starkt jobbat. 

Idag däremt blir det ingen utgång. Bara shopping. Ganska gött.

Skulle mopeda mig upp till 7eleven i morse. När jag kommer till elephant gate så var hela ägen full av polider och folk. Min enda tanke var: Nu åkr jag fast och hamnar i thailändsk fängelse a la Bridget Jones. Nej, jag körde inte för fort. Och Ja, jag hae hjälm på mig. Men det är precis som när det kommer kontrollanter på bussen. Även om jag håller mitt fritidskort i handen så är jag asrädd för att de ska ta fast mig och jag ska få böta. Jag är nog lite käppare än bad jag först trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0