Thank God It's Friday.

Stall på morgonen med en väldigt pigg Göte, han hade stått i två dagar. Tack S :P Sedan hem till mitt precios Wind Waker. Tror att jag är något utav en periodare. Innan så var det mitt Konga, nu är det Zelda. Me love. Det är ju tur att jag inte har något vettigt för mig :)

Lillasyster kom till mig tidigare. Hon skulle på disco och bad mig att sminka henne som en fjortis. Jag skrattade lite åt henne och skakade på huvudet. Då purknade hon till och hotade med att göra det själv. Fine för min del. Det slutade med en liten kompromiss. Hon fick låna min hårtork i utbyte mot att hon gick osminkad. Hon är ju trots allt bara 11 år.

Kommentarer
Postat av: Hallå där.

Hallå där. Vilken mysig fika det blev trots allt =) Tänkte på att det är typiskt oss att inte få plats någonstans, lika mycket otur båda två =)

Nu åker du på onsdag, wiiiiiie för din del usch och fy och blä för min del!! Puss på dig

2008-01-19 @ 18:52:38
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0