Välförtjänt Paus.

Nu har jag ett litet break från städningen. Igen. Det finns så mycket som man bara måste göra när man har planerat att städa. Som att blogga, duscha, äta. Listan är lång. Det kommer att ta mig hela dagen att röja upp i mitt rum. Och jag kommer bara att bli grinigare och grinigare ju längre dagen går. Kul. Min stackars familj vet vad dem har att se fram emot. Nu borde jag egentligen dammsuga. Stavas det med ett eller två m? Dammsuga, damsuga. Jaja. Det är ganska irrelevant. Ni vet ju vad jag menar. Men det är så förargligt tråkigt. Så jag bloggar lite istället. Sedan så ska jag rensa lite i el graderobo. Det är mycket roligare att köpa kläder, än att slänga. Fast underligt nog, så hur mycket nya kläder jag än köper, så har jag aldrig något fint att ta på mig. Mycket märkligt, Boob kanske äter upp allt fint. Mycket möjligt faktiskt. Hon är ju lite tokig såddär.

Jag har tydligen blivit omdöpt till Halvan av min kära vän Sandra. Jag tar för givet att hon tycker att jag ska kalla henne för Helan då. Helan och Halvan. Det stämmer ganska bra. Ser man den ena, så kan man ta för givet att den andra är någonstans i närheten. När jag satt inne hos S, nej förlåt Helan, igår så kom hennes pappa in. Jag säger lite skämtsamt sådär att nu har jag invaderat deras hus igen. Då kollar han frågande på mig och säger. Vaddå? Har du varit borta? Hallå, jag hade ju inte varit där på två hela dygn :P Jaja, det är inte svårt när det är lätt.

H var jätteduktig igår när hon övningskörde till stallet. Hon hade nämligen hästtransporten på. Starkt jobbat. Jag hade typ kissat ner mig av nervositet innan jag ens hade kommit in i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0