Burn Baby, Burn.

Det var stranden idag, med S. Vi gillar det. Jag vågade mig tillockmed i vattnet. Två gånger, och det är inte illa. Solen tog en hel del, så mina axlar har en fin Touch Of Red. Det lägger sig nog tills imorgon. Jag måste ju verkligen bättra på brännan innan utlandsresan vecka 32.
 
Synd bara att tankarna inte riktigt kan slita sig ifrån Hot. Det är nog svårt för någon som inte haft husdjur att sätta sig in i situationen. Trots att han lever och förhoppningsvis kommer att bli bra igen så är det jobbigt att veta att han har så fruktansvärt ont. Det är som att det gör ont i mig med. Klyschigt, jag vet. Men ledsamheten har lättat lite idag. Mina ögon var aldeles svullna i morse efter gårdagens gråtmaraton. Men jag var ju med M imorse när hon provred S andra häst Nisse. Och när jag såg Snuffe stå där i boxen med pigga ögon och öronen framåt så gick det upp för mig att det faktiskt kan gå bra.

Världen är inte svart längre.

image120

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag träffade din Sandra ute ikväll. Jag frågade om du var med, och hon sa jag. Jag letade efter Linan, men sen ändrade sig din Sandra och sa att hon inte visste säkert om du var ute. Var du det? Jag såg dig inte iaf =( Kram!

2008-07-27 @ 02:36:25
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Sarahjoh

Nej, nej, nej. Inte i den stora farliga staden, i gamla hederliga kba =) Fattar du väl =P

Allt bra med dig? Ring om du är allt för ledsen =(

2008-07-27 @ 09:56:32
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0