Sparetime.

Vaknade upp i morse och stressade som en toka för att hinna göra allt som måste göras innan jobbet. Hann tillockmed sola en stund. Precis innan jag skulle åka till bussen fick jag för mig att dubbelchecka schemat. Och det var väl tur det, för det visade sig att jag var ledig :D Det är lycka.

Så dagen till ära har jag spenderat med att spela Final Fantasy X och ligga på stranden.

Imon blir det solariet första. Mina bleka lemmar bländar. Det är ganska illa. Får förhoppningsvis med mig både E och S. Vet inte varför det är roligare att vara flera på solariet. Det är ju inte så att man ligger och pratar. Jag brukar bara lyssna på musik och njuta utav värmen. Men det känns ändå bättre att ha någon med sig. Knasigt det där. Det är ju precis so0m att fika ensam. Det skulle kännas jätte fel.

Imorgon blir det iallafall jobbet som gäller på eftermiddan. Jag har dubbelkollat :P 16-21 tror jag det var. Så det är ganska chill. Nu ska jag njuta utav den sista solen för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0