Beatch.

Glömde ju berätta om psychotanten som var inne i butiken häromdan. Jag jobbade på golvet och när jag går förbi kassan så skriker hon efter mig. Jag vänder mig om och går och kollar vad som är fel. Det visar sig att det inte går tillräkligt snabbt i kassan och hon hävdar bestämt att jag som endå inte gör något vettigt lika gjärna kan hjälpa henne. Och efterssom kunden alltid har rätt så går jag till en ledig kassa sektion. Väl där visar det sig att hon har tagit fel räkor, och när jag informerar henne om vilka räkor det var hon skulle tagit och vart dem ligger säger hon bara: Men då får väl du gå och hämta dem då.

Jag tappar hakan utav hennes attityd, men går fogligt och hämtar räkorna. När jag på vägen tillbaka stöter på J i gången och han frågar om jag hade det kul i lördags, personalutgång, hör jag borta från kassan:
Hallå! HALLÅÅÅÅ! Skynd dig. Roa dig kan du göra på fritiden, nu jobbar du faktiskt.

Det är altså kärringjäveln som fått luft igen. Nästa gång kan du fan få stå i kö och hämta dina jävla räkor själv. S U B B A.


Kommentarer
Postat av: peter

förlåt.. ..du har alldeles rätt :)

2008-06-17 @ 21:33:17
URL: http://kjarsgard.blogg.se/
Postat av: ElleBelle

Oj 10 kg på 2 veckor är riktigt mycket.. Det är 20 kg på 2 månader också.. Men det är därför jag tycker det är kul . Jag ska klara det. :)



kramis

2008-06-17 @ 21:36:33
URL: http://eightweeks.blogg.se/
Postat av: Cassie

Gud vilken störd tant!

2008-06-17 @ 23:42:20
URL: http://metrobloggen.se/cassie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0