Disturbia.

Vi har haft en läcka i taket på jobbet och därför står det en frigolitplatta uppe på en utav våra hyllor för att ta emot vattnet. Nu har vi ju fått lite nytt folk på jobbet och dem vet ju inte allt. Så när jag stod och frontade igår så kom H gående. Jag hör henne säga: Titta här. Sedan ser jag henne hoppa upp och ta tag i frigoliten. Jag hinner inte ens varna henne innan hon har hunnit tippa plattan och vält allt vatten över sig. Dagens roligaste. Vi bröt ju ihop och stod dubbelvikta utav skratt. Och vem kommer då om inte chefen. Lite illa :P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hey! Vad tycker du om Wille?! Förvånad? Hihi nu är det bara unge som saknas för mig och R!! =)



Glad midsommar på dig! Vad gjorde du? Puss

2008-06-21 @ 23:38:33
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0