Do You.

Superlugn dag idag för att göra mig redo för jobbet imorgon. Har varit på gamla jobbet och lämnat en burk godis som tack för allt. Millesons ska verkligen ha mycket credit. Personalen är världens bästa. Förutom möjligtvis Maxis då :)

Sedan var jag nere hos M&M för att ta mig ett dopp. Men vattnet var ju iskallt. Vad hände där? Jag jade ju precis börjat kunna komma i uatn att förfrysa och så blir det kallare igen. Inte okej. Så jag nöjde mig med att doppa tårna. Övertalade sedan M&M att vi var sugna på pizza :D Säkert jätte bra för min magkatarr. Men medicinen har hjälp mycket. Så jag hoppas att jag är okej till jobbet imorgon.

Som tur är så jobbar jag ju både misommarafton och midsommar dagen, så jag missar inget kalas. Vilket känns ganska bra. Helan & co skulle i och för sig upp till någon stuga med en viss P som hon har träffat. Jag blev ganska helsugen på att följa med, men med alkoholförbud och jobb här hemma så känns det ganska så dödsdömt. Lite trist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0