Here We Are Again.

Igår glömde dem min rast igen. Jag hade en kvart på 7 timmar. Inte okej. Jag var vrålhungrig när jag kom hem vid 11.30. Så då blev det till att hetsäta lite och sedan fem timmars sömn. Nu är det strax jobbet som gäller. Mammi är snäll och kör mig.

Imorgon är det studenten för alla småttingar. Har en student att gå på, eller näe, egentligen blev det en del studenter, men jag har bara en student jag tänker gå på. Och sedan är det Nordhallands som gäller. Äntligen. För första gången på lite mer än en månad. Gött. Ännu bättre om jag bät nästan ensam där. Snälla låt alla andra vara på studentkalas. Min kropp kan behöva lite hårdträning. Eller snarare mycket hårdträning.

Nu ska jag gå och väcka mitt trötta huvud med en oboychock. alltid lika trevligt.


Kan jag få sova i ditt träd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0