I'm Head Over Heals.

Kalaskväll igår.

Jag slog M's pojkvän J i en vemkanhalsaencidersnabbast tävling. 19 sekunder. Jag har inte tappat stinget. Förkröket var bättre än själva utgången. Vårat jobbgäng är helt fantastiskt. Att vi connectar så fastän vi knappt känner varandra. Ganska imponerande. Vid 1 blev jag och E trötta och gick vägen om nattamaten för att sedan gå hem. Vaknade vid 8 i morse och tog tiobussen till stallet. Mår över förväntan bra idag. Bättre än vad jag förtjänar. Jäkla asti :)

F ringde mig i morse. Vi pratade i 40 minuter. Jag är helt förvånad över att det flöt så bra. Vi har ju trots allt bara träffats en gång och det var på krogen, så det borde kanske kännts lite stelt eller något. Men nope. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0