Katt Fan.

När jag kom till lägenheten tidigare i veckan upptäckte jag att min låtsasbror hade lämnat sin katt här. Sushi. Okej. tänkte jag, kan väl vara nice att inte vara helt ensam. Men ack så fel man kan ha. Katt fanskapet har nog mer än en skruv lös. Inatt har han spenderat större delen utav de få timmar jag skulle sova åt att krafsa på dörren till mitt rum. När det är såhär varmt är det nästintill omöjligt att sova utav öppet fönster och stänh dörr. Så jag har altså gått upp och ner och släppt ut och in den satans katten. När jag runt halv fyra hör honom stå utanför och krafsa igen så tänker jag att det här är sista gången ditt as. Släpper in honom. Går och lägger mig. Vaknar uatv att han attackerar min arm.

Gah.

Någon som vill ha en ful jävla sate till katt? Det är bara att hämta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0