...

Kommer att bli en lång dag idag. Ska först ut till kullavik för ett besök i stall nummer 1. Räknar med att komma därifrån vid tre. Sedan är det dags för stall nummer 2 i vallda. Har ju lovat att passa familjen L's ponny den här veckan när dem är borta. Puckolina. Men, men. Det kan väl bli spännande. Lär inte komma hem förrän runt sju ikväll. Om jag har tur. Yey.

S klarade sitt teoriprov igår. Grattis beatch. Jag är inte det minsta avundsjuk. Oh no. Inte alls.
Jag har faktiskt bara två teorilektioner kvar nu innan kursen är färdig. Jippie. Sedan får väl jag också göra provet. Min körlärare sa att jag har typ sju körlektioner kvar innan jag är redo för uppkörning. Och då är stadskörningen inkluderad. Det känns ju ganska gött. Målet är innom räckhåll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah go Lina! Kämpa på för att få körkort till sommaren, det är det värt kan jag lova =) Hoppas allt är bra med dig! Puss

2008-03-18 @ 11:51:28
Postat av: Sarah

Yeah go Lina! Kämpa på för att få körkort till sommaren, det är det värt kan jag lova =) Hoppas allt är bra med dig! Puss

2008-03-18 @ 11:52:40
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0