Hemma.

Lång dag i stallet idag. Lite segt, men ganska mysigt.

Hot hade tydligen blivit halvt mördad av Select. Så nu får Snuffe gå med Dixie och fölet i hagen istället. Han är lycklig :)

Jag var och köpte färg innan. Och penslar. Och en roller. Och lite tejp. Så nu är jag igång med målningen igen. Köpte med mig en krämvit färg hem till väggarna. Och tog med mig massa mörkbruna färgprover för att se vilken brun färg jag vill ha runt min säng som är inbyggd i väggen. Nu är jag dock ganska trött i armen. Har målat i två timmar. Så det blir lite datapaus. Gött.

Skulle ju haft ridläger imorgon, men så fick jag ett sms idag utav en av ridlärarna som sa att dem tydligen inte behövde mig. Tack för att ni förvanar mig i god tid stallet. För jag planerar ju inte alls min dag utefter mina aktiviteter. Hrm.




Danity Kane - Damaged

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0