I Havn't Got The Will To Stay And Fight.

Först stall nummer ett, sedan lite jobb i stall nummer två, sedan häst i stall nummer två. Jag är trött. Har ju bara sovit tre timmar i natt. Puckolina. Jag ska aldrig mer gå ut. Jag mår inte bra. Jag kan höra dig skratta Saa. För alla de gånger då du mått åt helevete och jag skrattat åt dig. Förlåt. Jag vet vad du genomlidit. Whine.

Nu ska jag kika på National Treasure med familjen. Och gråta lite. Vi har inga grillchips hemma. Jag sörjer. Och jag ska jobba imorgon. Jippie.

Kommentarer
Postat av: Saa

Äntligen lite förståelse från lina! Inte dåligt =) Så nu vet du äntligen hur det känns att må skiiiit dagen efter, finally =P

2008-03-15 @ 03:08:17
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0