Jobba.

Så. Nu ska jag snart åka till jobbet. Hoppas att det är idag jag ska jobba. Glömde min kalender hos N och har sedan dess haft om möjligt ännu mindre koll än vanligt. Så jag hoppas att det var idag. Annars har jag gått upp i onödan, och det vore ju trist.

Tog mig en liten funderare på hur jag kan göra jobbet lite roligare. Som den gången i julas när jag hittade högprocentig glögg i personalrummet. Det var kul. Eller jag drack faktiskt aldrig glöggen, men tanken var rolig. Jag kanske borde shota lite innan jag åker. Se hur chefen reagerar :P Eller klä ut mig till påskkyckling och hävda att jag måste det i min religion. Valen är många. Kommer antagligen att sluta med att jag klär på mig vanliga kläder, sminkar mig och åker. Kanske bäst det. Min chef är tålig, men det finns väl gränser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0