Klockan Sent.

Jag undrar lite om jag ska jobba imorgon. Vore kanske dags att ta reda på det...Eller inte.

Jag målade klart mitt rum idag. Blev väldigt fint faktiskt. Gött med lite förändring. Lägger upp lite bilder på det snart så du får se hur det ser ut Saa. Nu när jag inte kan tvinga hit dig :P

Det trista är bara att mitt rum ser ut som ett totalt katastrofområde. Alla möbler och saker står/ligger i mitten för att undankomma eventuella färgolyckor. Både taket och golvet var med om ett par stycken sådanna. Och jag mår nästa lite dåligt utav att vara där. Fine. Det brukar inte vara välstädat hemma hos mig, men såhär hemskt har det nog aldrig sett ut :) Kul att fixa iordning det imorgon.

På torsdag har jag min sista teorilektion. Jippie. Sedan är det bara till at boka teoriprovet och plugga järnet. För det är jag ju så bra på. Känns ändå som att det börjar hända saker i mitt liv. Efter att ha stått stilla ett bra tag så har jag äntligen fått den knuff jag behövde för att komma igång. Måste passa på att njuta utav min lediga tid nu innan jag börjar jobba nu i slutet av april. Inte långt kvar :) 

Kommentarer
Postat av: Saa

Yeey jag vill se bilder!!

2008-04-01 @ 05:50:08
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0