Lördag.

Yey. Äntligen lördag. Uhm. Eller nått.

M&M har precis varit här och vi har ätit lördagsfrukost. Veckans bästa :) Ikväll blir det påskmiddag. Mys.

Mitt sega virus vägrar dock att ge sig. Inte lika roligt. Febern har lagt sig nu, men hostan vägrar att försvinna. Trist. Så jäkla segt att inte få göra något. Missade ju tydligen årets bästa Valand i torsdags. Jippie. Tack virus :)

Ska nog börja måla om mitt rum idag. Finally. Är ganska trött på mina blåa väggar. Så nu ska det bli Mörkbrunt och vitt istället. Nice, nice.

Näe. Nu ska jag återgå till mitt wowspelande. Ja, jag är fast.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag tyckte den var sevärd faktiskt :)

2008-03-22 @ 11:18:59
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0