Om Att Tänka Med Ett Vakum.

Jag har blivit känd för att vara lite smått tappad. Inte världens bästa egenskap, men så kan det vara. Till mitt försvar måste jag säga, att för att bara ha ett vakum att tänka med så är jag ganska smart :) 

Har dessutom klarat hela den klagofria veckan. Trodde att S skulle vara lite stolt över mig...Eller trodde var väl en överdrift. Jag hoppades att hon skull vara lite stolt över mig, men kvinnan är som gjord utav sten. Inte ens ett "duktigt Lina" fick jag. Blä för dig, säger jag bara. Och eftersom jag nu har hållt mig en hel vecka utan att klaga så får jag faktiskt whina igen nu, S. Hade dessutom hoppats på att hon skulle vara trött på mitt glda och posetiva jag. Men nope. Hon tyckte att jag skulle fortsätta vara ickewhinare. Right. Vad lever man för om inte för att whina <3 


Kommentarer
Postat av: Miriam

Hejsan!
Har just nu en tävling på min blogg, kolla gärna in :)

2008-03-04 @ 20:27:50
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0