Seg.

Idag har varit en sån där oändligt seg dag. Jag har inte gjort någonting vettigt över huvud taget. (någon som är förvånad?) Har fixat hem Meet the spartans. Någon som har sett den? Kan tänka mig att den är ganska dålig. Men jag känner för att se något där jag inte behöver tänka.

Skulle målat vidare i mitt rum idag, men färgen var slut och färaffären stängd. Trist. Jag som var så på G med målandet. Får återuppta det imorgon efter stallet. F kommer och hämtar mig vid halv nio imon så får jag åka med dem utt till Hot. Ska ut och goppla imorgon. Känner mig inte riktigt 100 än och tror att det är bäst att ta det ganska lungt tills viruset är helt borta. Har ju ändå varit halvkass i två veckor nu och jag är ganska trött på att vara sjuk. Dessutom lockar torsdagens utgång något så enormt :)

Saa ringde mig häromdagen från australien. Kul att höra av henne. Är fortfarande lite avundsjuk för att hon ligger och pressar i australien och kommer att göra det i 8 veckor till. Men det var grymt kul att höra av henne. När Saa kommer hem blir det party kan jag lova! Eller hur vännen :P

Siri kommer ju hem snart också efter sitt säsongsjobb i åre. Vi har inte setts på hur länge som helst, så det ska också bli kul :) Gänget börjar sakta men säkert återförenas här hemma i lilla kungsbacka. Eller borde kanske säga gänget börjar sakta men säkert återvända hem till mig som blev lämnad kvar :) No hard feelings.

Börjar ju på Ica om en dryg månad också. Ska bli kul, faktiskt. I och med att det är en helt ny butik och bara nya anställda så tror jag att det lär vara en del ungdomar :) Känner ju E, en gammal klasskamrat till mig som också ska jobba i kassan. Men förutom henne så vet jag inte vilka alla är. Tror att det var runt 80 nyanställda. Kul :)

Nu ska jag kika på film. So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0