Söndag.

Var tvungen att gå upp klockan aldeles-för-tidigt imorse för att åka till stallet och jobba. Det är ju uttagningar för GP-ponnyn och det behövs en hel del personal för att få det att gå runt. Jag har stått på banan lyft bommar och byggt om hinder. Ganska så roligt faktiskt. Kul att se alla fina ponnyer som är med. Det var några man skulle kunna tänka sig att plocka med sig hem. Jag tror bara inte att ägarna hade uppskattat om jag gjort det.

Lite smått kaotisk vecka som väntar. Med både jobb, körskola, stall och kanske lite party. Vore ju kul att vara på Black&White kvällen på Valand. Kan bli ganska nice. Känner att jag kanske borde hitta ett nytt uteställe, det blir för mycket tjat om V annars. Men eftersom jag har si sådär femton läsare, så kan jag ju faktiskt vara hur tjatig som helst :)


Btw, gillar mitt gröna hår på bilden ovan. Smickrande, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0