Surprise.

Både T och J som jag träffade i torsdags har hört av sig. Tidigare har hela den där byta nummer grejen aldrig riktigt resulterat i något, men nu har jag en T som vill träffas nästa vecka och en J som tycker att jag ska hänga med honom och "Gbgs party elit", det är han som kallar det så inte jag, ut och festa ikväll. Spännande, spännande. Dock blir det inget party ikväll efterssom jag ska jobba imorgon. Jag brukar kunna härda ut, men när jag ska vara i stallet klockan sju så känns det inte som att det kommer att fungera.

Igår hade jag och Sanna filmkväll. Mysigt. Dock sov jag mig igen större delen av filmen vi såg, men den var tydligen inget bra så det gjorde inget. Vi mölade även godis, vilket var najs. Känner sig dock lite barbapappa idag, men det är smällar man får ta. Det var en trevlig kväll i alla fall. I morse dansade vi lite dansmatta, gäller ju att bränna kalorierna vi proppade i oss igår,  och spelade N64. Grymt kul. Yeah, yeah.

nu har jag dessutom bara tre dagar kvar på mitt jag-får-inte-gnälla löfte. Ser änna ut som att jag kommer att klara det. Hade du aldrig kunnat gissa S :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0