Tell Me Lies, Tell Me Sweet Little Lies.

En extrahäst att ta hand om idag, förutom hopplektionen ikväll. Mammi protesterade lite emot att jag går till stallet när jag är sjuk. Men det är trist att bara vara hemma och vi har ju inte hoppning så ofta. Jag funderar på att låtsas att jag varit med om ett  mirakulöst tillfrisknande över natten. Mådde inte jättebra igårkväll efter en heldag i stallet, vilket jag var dum nog att berätta för mammi. Hon är ju lite överbeskyddande den där :)

Har suttit och kikat runt på nätet efter en bra digital systemkamera. Jag vill ha. Prioriteringarna nu är körkort, bil, kamera. Tror att jag kommer att få lite bilhjälp utav m&m som inte ville att jag skulle köpa mig en skruttbil. Yeah, yeah. Det tackar man ju inte  nej till :) Någon som vet någon bra kamera? Saa har ju en jag gillar. Men man vill ju gärna veta vad man har att välja mellan.

Kameran hade i alla fall varit grymt rolig att ha när jag åker med S runt när hon tävlar. Jag ska nämligen få slava hjälpa henne till sommaren. Vore då kul att kunna dokumentera alla platser man är på. Lite kul för S med att bli fotad när hon rider. Its a win-win situation. 

Over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0