Big Girls.

Jag fick ett anfall idag för att jag inte hittade några Bh:ar som passade när jag var ute och shoppade så jag tänkte att jag, en gång för alla, skulle gå till Change och låta dem mäta vad för storlek som skulle passa. Jag har altid haft lite problem med att mina tuttar är slightly för stora, även för de största Bh:arna i de vanliga affärerna och jag är inte jätte stor runt bröstkorgen. Jag har innan haft 75D och det trodde jag ändå att det var en ganska lagom storlek. Men det visade sig att jag haft ganska så fel. Efter att hon mätt och kikat så plockar hon fram en Bh i size 70G. Japp du läste rätt, G. Så jag har altså trott att jag är större runt bröstkorgen och har mindre tuttar än vad jag egentligen har. Har nog underskattat min byst ganska mycket. Chaise.
Men nu var det utrett och jag har införskaffat mig en ny Bh i rätt storlek. Känns lite wierd. G. Hallå eller. Är det ens möjligt?

Uppenbarligen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0