För Helans Skull.

Idag ska helan jobba. Så för att göra kvällen lite roligare för henna tänkte jag skriva massa onödiga blogg inlägg. Så S, läs inte detta förrän du är på nhrk!

Den där korta dagen jag skulle jobbat i onsdags visade sig vara ett 10 timmars pass. Som kom upp i 10 1/2. Lång dag. Jag fick avsluta med att stå tre timmar i fast fooden. Vilket INTE är min grej. Jag är ganska äckel magad och att stå i korvos, med senap och ketchups doft som kommer smygande på en var inte kul. Det blev inte bättre när jag var tvungen att byta ut senap och ketchups behållarna och helt plötsligt är nerkletad med äckel. Kräk.

Tur att jag bara har runt 3 arbetspass där i månaden. Annars hade jag dött. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0