If You Want It So Badly, Then Why Don't You Say So.

Nu har klockan blivit såddär sent igen. Helt ledig imorgon så då är det cocosolja och beachen som gäller. Linan vill bli brun.

Jag är vit. Jätte, jätte vit. jag smälter in i mina vita kläder. Och då är det illa. Riktigt illa. Så imorgon ska jag bli jätte brun. Hade tänkt mig att somna i solen och be någon vända på mig efter halva dagen så att brännan blir jämn :) Tror att det är en bra ide.

Sedan så börjar jag sent både tisdag och onsdag, så nu får jag tre soldagar :D Lycka!

Näst, nästa  onsdag blir det dessutom nordhallands igen för första gången på aldeles för länge. Saknar det mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Måste fösöka fixa mina tider till hösten. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0