Rosa.

Oh My God.

Sandrew ska vara rosa ikväll.

För er som inte känner henne låter nog den här texten lika töntig som jag tycker att den gör nu när jag skriver den. Men S är aldrig rosa. Jag är rosa då och då. Men S har änna annamat rollen som den coola utav oss. Jag fick vara den söta men slampiga. Ett namn som jag inte tycker att jag riktigt lever upp till. Men S ord är lag. I alla fall så var jag just inne och läste S blogg då denna textrad flimmrade framför ögonen på mig:

Lina, jag ska vara rosa idag, rosa klänning, hallå eller.

Jag tror att jag läste den sisådär 14 gånger innan jag faktiskt tagit in vad det stod. Att se S i rosa klänning gör det nästan vart att gå ut. Men bara nästan. Jag får nöja mig med vimmelbilderna imorgon :)

Think Pink, S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0