Ciao Bellas.

Halvdag på jobbet idag. Ganska chill. Sedan lite matshopping. Skulle nämligen lära C att laga mat idag. C, 20 år, vet inte ens hur man lagar spagetti med köttfärssås. Om nui då förstår hur illa det faktiskt är. Så på menyn för dagen stod benfria kotletter med champinjoner och sås på matlagningsgrädde och till det potatis. Mycket avancerade grejer, som ni hör. OCh till matlagningen tog vci ett glas vitt. Hur annars orkar folk laga mat? :P

Det blev lyckat. Ganska svårt att misslyckas med dock. Och det blev tillockmed mat över som jag kan ta med mig till jobbet imorgon. Inte illa. Inte illa alls faktiskt.

Imon ska jag upp tidigt för att åka till Gekås med min Siri. Hon fick ju sitt körkort förra veckan så nu kan vi åka vart vi vill :P Mycket sweet. Hoppas att det inte är allt för galet mycket folk där.

I torsdags när A körde mig hem så såg jag en mus komma springandes på vägen. Jag pekade ut den för honom och som reaktion girar han och kör över den. Sedan håller han upp handen och slänger ur sig "Give me five, jag satte den!"
Jag blev as pissed och vägrade, fram tills det att han hotade med att inte sätta tillbaks handen på ratten förrän jag gett honom fem.
Idag fick jag i alla fall höra att han sagt till M att jag slitit tag i ratten och tvingat honom att köra över musen. Bitch säger jag bara. Man-bitch. Han ska få så mycket stryk va. Stackars pojke.

Nu måste jag sova. As usual. Ska kiak lite på prison break först :P
Nighty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0