En Touch Av Ont I Huvudet.

Vaknade i morse med den där häligt gnagande smärtan i huvudet. Jäkla tequila. Min bästa vän på kvällen, värsta fienden på morgonen. Men efter att ha knaprat i mig en karta is och druckit ett u-lands årsförbrukning utav vatten så börjar jag må helt okej. Ska nog ta en huvudvärkstablett innan jag åker till cirkusen. Vid närmare eftertanke så blir det nog två tabletter.

Ibland förundras jag dock över mig själv. Som när jag inatt, ganska dyng och väldigt trött, var så duktig så att jag städade hela lägenheten. Rensade bort alla spår utav våran förfest. Förutom en fläck med hallon-lakrist shot på bordet som jag missat. Så sjukt gött att slippa städa i mitt nuvarnade tillstånd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0