Thank God It's Friday.

Godmorgon.

Sitter för tillfället hemma och väntar på att mitt 9 timmars pass på jobber ska börja närma sig. Jippie :P Sedan jobbar jag ju helhelg, så det är tidiga mornar och långa dagar både lördag och söndag. Men, men.. Har nyss kikat på nya GA. Gosh, jag är alleles för beroende utav det programmet. Får typ abstinens om jag inte hinner se det nya avsnittet direkt :P Inte helt okej.

Måste snart börja göra mig i ordning...Men orkar inte riktigt.

BTW...Ge mig!


Yep, det var nog årets rörigaste blogginlägg. Stark jobbat.

Kommentarer
Postat av: vera

jag håller med, jag bllir snart lite orolig när jag är som i trans i de 40 minutrerna som greys håller på. Men jisses vad bra avsnittet var...

2008-11-23 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0