Tisdag.

Idag ska jag och kika på en kattunge som alternativt får flytta me hem till mig och S. Teqila ska hon heta, och hon är vit och långhårig. Och typ hur söt som helst :) Min världens bästa Ems följer med mig :) Dipsy och Poo på äventyr.

Imon är min första lediga dag sedan förra onsdagen. Drömmen. Sedan jobbar jag heldag på torsdag. Och på fredag är det alternativt julklappsshopping med Siri. Sedan får jag se om jag ska jobba extra på lördag. Men jag är bjuden både på sexparty, och födelsedagsfest på lördag kväll. Lite trist då att sluta sent och inte hinna göra sig i ordning. Men jag överlever väl. Måste höra med M när allt börjar bara.

Sedan är det söndag och då blir det ikea med min blivande inneboende S :P Knasigt det läter. Min inneboende. i måste shoppa lite till lägenheten. Yey. Nu ska det bli fint där.


Kommentarer
Postat av: Sandra såklart

Inte Tequila då, Teqila.. och kattbajs kommer det luuuuuukta!!!!

2008-11-25 @ 16:24:01
Postat av: Sarah

Såg din kommentar på bloggen först nu! Men det där med att smita in på rumpan borde ju testas! Haha bara för att liksom =)

Fasiken vad kul att inreda lägenhet! Kostar en del bara men det är det värt =)

2008-11-25 @ 23:37:24
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hoppas det inte hänt något, det har gått en vecka nu... =P

2008-12-02 @ 22:18:40
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0