Bye, Bye Baby.

Jag överlevde min tidiga morgon på jobbet. Mot aLL FÖRMODAN LIKSSOM :P Och där råkade jag trycka på Caps, men orkjar inte sudda ut och skriva om texten. Sorry buddys.
Jobbet har varit bra idag. Lagom tempo. Ibland är det faktiskt ganska gött att få sluta tidigt. eller, det är väl alltid gött att sluta tidigt, haken är väl att börja tidigt.
Imon har jag sovmorgon iaf och börjar inte förrän halv elva. Sweet. Bussarna går dock så sjukt dåligt på lördagar så jag tvingas bege mig redan tjogo över nio. Drömmen. Jobbar sedan till 7 och därefter kalas Hos Mr.China. Ska bli grymt kul faktiskt. Jag och M, som ska ta det lungt för en gångs skull. Det brukar ju låta så.
Nu ropar sängen högt och tydligt efter mig. 

Så nighty, nighty. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0