God Kväll.

Jag har spenderat de senaste 2 timmarna med att städa lägenheten. Imon blir det kalas hemma hos mig och då ska det helst inte se ut som kriget. Vilket det gjorde innan. Nu, två timmar, en halv flaska ajax, en rulle hushållspappaer, två diskmaskiner och en del svett senare är jag klar och mitt hem ser nästintill presentabelt ut.

Osannolikt, men helt fantasktiskt. Nu hoppas jag bara på att vi blir en del imon. Det kluriga med maxigänget är att de är grymma på att banga i sista sekund.

Nu är det snart dags för mig att krypa ner under täcket. Börjar ju 7 imon. Så jäkla sweet. Eller inte. Men å andra sidan så slutar jag redan vid halv två. Så det har väl sina fördelar.

Sedan blir det inköp av chips, godis och blanddricka på maxi, och efter det systmet.

Nu här näst. Sängen.
Nighty, nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0