Guitar Hero.

Kalaset hos A igår var mysigt. Vi spelade Guitar Hero och hade allmänt mysigt. Jag var passiv med drickandet, vilket betyder att mitt huvud mår prima idag. A var supersöt och lagade mat åt mig och M på natten när vi var hungriga. Snutte likssom :)

Jag blev så frälst i Guitar Heroes så jag köpte ett eget. Kom på till att det funkar till vårat ps2. Så nu har jag suttit och gitarrat hela kvällen. Jag är grym. Typ. När jag får köra på Easy :P
Blir ju assvårt när den blåa knappen kommer med i bilden. Så jag fortsätter med mitt Easy och är glad och nöjd.

Fick ju dessutom sett på både Greys Anatomy och Heroes idag. Veckans ransion av serier är avklarad :) Imorgon blir det dags för ett nytt avsnitt utav DH.
Drömmen likssom.

Och snart kommer min Ems hem. Hon har varit borta alldeles för länge för sitt eget bästa. Vet bara inte det exakta datumet när hon kommer...Skulle behöva en update Poo :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och begrava mig under mina fyra täcken. Det är mer än underbart.
Nighty, nighty.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är lättare på medium då man kan hålla takten, på easy slår man ju lite då och då =) Gött att du spelar med, då har jag någon att lira mot =P Och my name is jonas är ju lätt bästa låten =)

Kram!

2008-10-13 @ 11:12:56
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Vera

haha guitar hero är grymt! Det är inte så svårt med den blå knappen när du väl har lärt did :p

2008-10-13 @ 16:41:46
Postat av: Poo

Naaw, söt är du, men ja håller med dig;)

Ja kommer hem på tisdag den 21 oktober 2008 cirkus 16.00:)

Fika på onsdag om en vecka?

Miss you!

2008-10-15 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0