I Can't Help Myself.

Godmorgon.

Vaknade imorse med världens hosta och 10 ton snor som har invaderat mitt huvud. Den är sweet. Så suget efter jobbet idag är inte jättestort. Men det var väl det där med att ha råd att vara sjuk. Big no på det just nu. 
Blev bjuden på kalas hos A på lördag. Det blir nog sweet. Och nästa lördag kalasar vi hos J. Gah. Vad hände med mina lugna helger. Inga mer minnesluckor och skumma garderobsbrickor iaf. Jag ska ta det passivt. 

Jobbar mellan 16 och 21 idag så det är ganska skönt. Då har jag hela förmiddagen på mig till att kika på Desperate Housewives(han inte det igår) och kanske spela lite Final Fantasy X. Det var alldeles för länge sedan. 
Får inte glömma att be M ta med min dansmatta till jobbet. Hade ju den på förfesten i lördags, och jag hade helt glömt av hur rolig den var. Så nu vill jag ha hem den och shaka bort lite fläsk vid lediga tillfällen :D 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nästa helg sticker jag iväg för Bräutigams, så det är denna helgen som gäller för min del! Och då jävlar snackar vi fylla utan dess like =) Puss

2008-10-07 @ 09:29:07
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Bara det blir utgång efter festen? Vill gärna gå ut =) Puss

2008-10-07 @ 10:07:41
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj vad du har det stressigt! Inte så att du kan komma ihåg att lämna in mina skor för omklackning?!?!?!

2008-10-07 @ 10:20:46
URL: http://sandrewmethronome.blogg.se/
Postat av: Pooh

Du, berätta lite mer ingående om snoret tack, var det åt det gröna eller ganske mer genomskinliga hållet?(Väntar med spänning)

2008-10-07 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0