She's A Maniac.

Det är lördag kväll. Min lediga helg. Och jag är hemma. Det var längesedan jag skippade en utgång men den här helgen fick det bli så.
Anledning nummer 1: Linan är luspank.
Anledning nummer 2: Linan är trött som ett as.

(Och Linan har sedan Grey's avsnittet med Alex & Izzie, alla som följer serien vet vilket jag menar, till och från pratat om sig själv i tredje person.)

Så planen för denna helgen blev att bunkra upp med onyttigheter krypa ner under mitt täcke, inta fosterställninjg och gå i ide. Vilket jag alldeles strax ska fortsätta med. Tänkte bara tjötat av mig lite med folk på msn. Men surprise, mina vänner verkar ha bättre saker för sig klockan 9 på en lördagskväll än att msna med mig. As.

Så jag får fortsätta med mitt eremitliv i ännu en dag.
Ganska sweet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0