So Long Sugar.

Ciao.

Har jobbat sedan 7 i morse och är trött som ett as :P Kvällen hos M igår vär jättemysig. Med tacos, chips, godis och tårta..vad kan gå fel :)
Sedan gick vi ut en sväng i lilla kungsbacka. Det var dött, men vad gör det när man har världens sötaste jobbgäng att shaka låss med.

Dock var det inte lika roligt när klockan ringde tjugo över 5 i morse. Jag skulle åka med Emma till jobbet då vi började samtidigt. Så när jag promenarade mot parkeringen där jag skulle möta henne så började det dugga lite. Sedan lite mer. Och lite mer. Och tillslut så öppnade sig himmlen och regnet öste ner. Jag sprang och gömde mig under ett litet tak. Men hann ändå bli ganska så dyngsur. Inte helt okej.

Nu är det middags dags. Mycket efterlängtat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0