Sweet Dude.

Jag och M skulle ju vara duktiga imorse och gå och simma. Jag har varit och morgonsimmat innan och simmhallen brukar öppna vih 6.30. Riktigt så morgonpigga var vi inte, men vid tio i 8 så satt vi på bussen. Vid 8 var vi framme, går till dörren och ser...mörker. Då visar det sig att simmhallsfan öppnar halv sju alla dagar utom fredag. Skjut mig likssom :P Alldrig mera var duktig på morgonen kan jag ju lova iaf.

Dejten igår gick bra :) Han har en bil som morrar :P Sweet.

Nu hade jag tänkt mig att sova. Trött som ett as. Måste in till staden imon för att hitta något fint att ha på mig till jobbutgången. Om Mr.Slampa ska med måste jag se bra ut. Suck. Det är inte alltid lätt att vara jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0