Viva La Vida.

God morgon!

Finns det något bättre att vakna upp dagen efter en baksmälledag och må kalas. Tveksamt :)
Sitter för tillfället och tankar ner nya avsnittet utav Desperate Housewives. Sweet. Hoppas att det hinner ladda ned sig ganska fort så att jag kan se det innan jobbet :)
Ska hoppa in en timma tidigare så jag börjar redan vid 15. Jag har blivit så van vid att börja sent jämt. Jätte skönt. är verkligen mtcket bättre an att börja vid 7 som några stackare gör. Jag har några tidiga dagar i månaden, men  dem är inte många :)
Funderar lite på vad man ska ha för jacka idag. Det är snorkallt ute, men det känns för tidigt att börja med vinterjackan. Gah. Dagens I-lands problem. Kanske hinner bli lite varmare innan jag måste lämna hemmet. Hoppas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0