Allevo-Dieten Dag 3.

Jag har nu i två dagar bara ätit Allevoshakar. Min arbetskamrat M har nämligen prövat Allevodieten innan och tappat 8 kilo på 3 veckor. Så nu är det kontinuelig träning och ingen mat som gäller.

Med shakarna får man i sig ca 500 kalorier om dagen och knappt något fett. Dessa är det enda jag ska äta under två veckors tid och sedan kommer jag att få byta tillbaks ett mål mat. Under dassa två veckor kommer magsäcken att krympa och förhoppningsvis kommer jag att tappa i vikt :D

Jag är konstant hungrig och extremt sugen på mat, men det är överkomligt. Köpte Allevosoppa igår för att få äta något varmt. Och för att få något att tugga på så blev det ett halvt äpple till lunch och ett halvt till middag. Man tröttnar så på att bara få i sig vätska. Så nu kommer min blogg att förvandlas till en bantningsblogg. Så länge som jag orkar hålla på.

Nu ska jag snart ut till M och promenera med henne. Sedan blir det hem, kanske träffa N och sedan stallet. Så jag får ändå rört ganska mycket på mig. Imorgon får jag se om det blir simhallen innan jobbet. Och sedan så ska jag promenera med MA på fredag. JAg känner mig så hungrig hurtig.

Japp. Nu var det dags för min frukostshake. Den är ganska nasty och smakar typ sågspån. Men det är bara till att bita ihop och svälja skiten :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0