Allevo-Dieten Dag 5.

Efter ett litet snedsteg igår med en macka innan utgång för att lindra fyllan och lite nattamat för att lindra baksmällan så är jag back on track. Det blev BK där på natten. Liten tabbe, men så kan det gå. Idag har jag bara hunnit äta tre måltider. Vilket innebär 300 kalorier och två päron. Ingen aning om hur mycket kalorier det var i dem. Men en del socker blev det nog där. Hmmm, jo och veckans andra tabbe. Jag drack ett halvt glas pepsi. Inte ens cola liksom :P

Jobbet har varit galet idag. Mr.P kom fram och pratade lite med mig. Vi har ju flirtat lite innan men aldrig pratat. Så det var nice. Jag blev nästan lite fnittrig :)

Mr.Jobbhunk slutade idag. Hans sista dag. Det var surt. Även om han blev Mr.jobbslampa så var han så sjukt störd och rolig att jobba med. Vem ska jag nu spana på hela dagarna? Det var faktiskt lite jobbigt på riktigt att se honom gå. Men sedan så har jag ju extrem separationsångest. Det vet jag ju sedan tidigare.

Imorgon jobbar jag 10 timmar. Det är sweet. Älskar långa pass. Ska man jobba kan man lika gjärna göra det ordentligt. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0