Mr.Jobbhunk.

Han har damp. Herr hunk/slampa/whatever kan inte bestämma sig. Nu vill han att va ska ha ännu en rendevouz. Inte mig emot, tror jag, för killen har en dragningskraft som inte är okej. Men jag vet inte. Han är så skum. I ena sekunden är vi vänner, nästa tafsar han på mig på jobbet, och sedan känns han knappt vid mig. Är det någon inbyggd mekanism i killar som gör att alla är as. Eller har jag bara haft otur?

Jag blir så trött bara. Och vi som lyckats dölja allt på jobbet alla dessa veckor så på hans näst sista dag så tafsar han på mig. Och jag vänder mig om och blinkar(puckolina!!!) mot honom. Sedan har jag hur Herr.J ropar bakom oss. Och när jag vänder mig om så står J där, hånflinar och säger något i stil med
"jag tror att jag har ett nytt rykte att sprida".
Skjut mig. Bara för att Mr.Hunk inte kunde hålla tassarna borta från min touchie. Crap.
Då har man fått ryte som jobbslampan då.Snälla J håll munnen stängd.
Det enda posetiva är att J och Mr.Hunk är goda vänner. Så för Mr.Hunks skull kanbske han håller sin stora mun stängd.Jag kan ju hoppas iaf.

Kommer detta ut på jobbet så dör jag. Typ.




Kommentarer
Postat av: guess who?

läser catyas blogg eller?! =)

2008-09-28 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0