Mysko.

När jag var på väg hem från stationen tidigare så ropar två män på mig. Jag plockar ut hörlurarna i öronen och undrar vad det är som är så viktigt så att det kan avbryta mitt "Hate this part" maraton. Det visade sig att den ena utav dem just hade solt brödrostar till ett större företag för 800 000 och nu ville dem veta vart man gick ut i kungsbacka så att det kunde fira. Sedan blev jag medbjuden ut men tackade nej. Dock endast för att jag ska jobba imon. 800 000 kronors äffär = gratis dricka. Likie, likie. Då utbrister snubbe nr.1 något i stil med:
Men vänta lite, jobbar inte du på IM?

Gah ska jag bli igenkänd för mitt jobb överallt :P Inte helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0