No Stress.

Vaknade upp hemma hos A imorse. Mysigt att vakna med någon. Det var längesedan sist. Sedan kilade jag hem i några timmar. Åt lite burkmat oc kikade på tv innan det var dags för jobbet. Blev bjuden till J's fest på lördag, med restriktioner att inte berätta för någon för han ville inte bjuda för många. Gött att vara en av dem som blir bjuden på saker :P Har alltid tyckt så synd om dem som inte blir det...

Stog helt fredligt i butiken idag då Mr.Jobbslampa och J kommer gåendes emot mig. Och det vore väl fine. Om det nu inte vore så att Mr.Jobbslampas plastpappa var med. Jag ville ju bara sjunka igenom jorden. Enda gången jag träffat plastpappan var när jag kom till Mr.Jobbhunk på kvällen och lämnade stället på morgonen innan någon vaknat. Uppenbart...Oh no. Så där stod jag och spanade efter möjliga flyktvägar, men utan något resultat. Så jag fick istället fint stå kvar le lite snällt och hälsa. Thank you thorne...

Nu blir det sängen. Gött som fasen.

God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0